Tidligere tips til juledekorasjoner

Det har vært litt for kaldt om dagen til å gå ut å finne ingredienser til juledekorasjoner, men da ble det til at jeg i stedet bladde igjennom mine gamle bilder for å se etter inspirasjon.


 Her kan du f.eks. se et tidligere innlegg der mitt bidrag til en konkurranse på Moseplassen sine sider ble kåret til en av de tre beste forslag til dekorasjon.


Eller du kan sjekke ut hvordan jeg i 2013 laga en krans med utgangspunkt i lerketre.

Se fremgangsmåten til juledekorasjon fra 2018

I 2014 laga jeg et Mosetre i krukke som du kan se her



Her er en bildeserie over dekorasjoner jeg har laget i løpet av de siste åra.



















                     Her er innlegget for hvordan jeg laget Furukransen




Vil du se hvordan du kan lage Hjertekrans av lerk ?




Håper å få laget noen dekorasjoner også i år.

2 kommentarer:

  1. Så utrolig mye fint du har laget opp i gjennom årene. Jeg falt for den med baljen og grantoppene. Veldig flink er du!

    SvarSlett