Flere roser fra hagen, og litt til!

Det har ikke blitt så mye blogging fra hagen vår i det siste men i slutten av juli var jeg en runde ute med fotoapparat. Da var der flere roser som sto i full blomst.

Denne rosen har holdt til her i hagen lenger enn oss.
Det er antagelig en Queen Elisabeth. I år har den fått ekstra mye jord og blomstrer villig.
Man må jo bare bli glad når man finner slike roser i sin egen hage.
Rosa knupper som blir blekere etter hvert som de har blomstret ei stund.
Super Star - Tropicana - lakserød.
Og så Peace da - nydelig gul med rosa i kantene. Denne fikk vi ikke frem i det hele tatt i fjor.
Håper den er kommet tilbake for å bli.
Disse blå klokkene var helt avblomstret i vår. Så klippet jeg de helt ned og ble glad over å finne de med nye og faktisk kraftigere klokker.
De Spanske Margrittene har også kommet tilbake med ny kraft.
Hagenellik trives etter hvert.
Hagenellik i en litt annen variant.
Trivelig med litt farge i hagen.
Nå er det kraftig vind og regn ute så da er det hyggelig å kunne kose seg med bilder fra finere sommerdager.
Det fine været kommer sikkert tilbake til oss alle etter hvert. Ha en fin dag.

2 kommentarer:

  1. Så flott blomstring! Super star, Peace og hagenellik var min mors yndlinger og det forstår jeg godt! De er helt nydelige! Ha en fin sensommerdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig. Min mor hadde også slike roser og de er jo nydelige :)

      Slett