Tre dekorasjoner i krukker

Dagens produksjon ble til tre dekorasjoner, alle med oasis i bunnen og deretter dekket med mose.

Den første fikk litt Bjørnemose i bakkant, deretter noen einegreiner
Det er jo snart jul så her festet jeg også et par "gullkuler" og en "bøyle" av lerketre
Også her har jeg brukt noe av saker jeg kjøpte i Oslo - Home and Cottage
I dekorasjon nr. to startet jeg på samme måte
Krukkene jeg bruker har jeg kjøpt hos Søstrene Grene
Denne dekorasjonen fikk også noen greiner fra Trådsypressen.
Disse dekorasjonene og kransen i midten skal få bli med til julemøte i Hageselskapet  Ålesund og omegn. Der skal de brukes som pynt og deretter blir de med i utlodningen.
Men vi vil også ha en dekorasjon ute på trappa her. Den lager jeg i ei gammel treskål. Jeg har kledd den med folie inni før jeg la ned våt oasis. Deretter mosen.
Ut i hagen å klippe av noen topper av ei Såtegran. De fungerer fint som juletrær i dekorasjonen.
Også her litt "stæsj" fra Home and Cottage. Så gøy å ha litt slikt å bruke. Men det viktigste her er den eldgamle fuglen. Den har vi arvet fra svigermor og den er bare herlig! Skulle gjerne fått tak i flere av den typen.
De flotte grankonglene fra området rundt hytta vår er også med.
Litt forskjellige typer mose og bjørkekvister med lav på
Så var den tredje dekorasjonen klar! 
Det fylles opp på trappa nå men også hjertet som henger på veggen skal bli med til Hageselskapet.
Og enda er vi ikke kommet til 1. søndag i advent!!! Men det skal altså tømmes her etter hvert.
Akkurat no kan det nesten se ut som om vi driver butikk :) 
Slik er det altså når man koser seg med å kombinere diverse naturmaterialer. Kjekt!
Ha en fin dag.

2 kommentarer:

  1. Så flotte de er alle sammen! Jeg falt pladask for den med kvister fra såtegranen :)
    Det blir mye fint å lodde ut!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjekt å lage dekorasjon, jeg likte spesielt godt den med den lille fuglen.
    Ha en fin helg, hilsen Ingeborg :)

    SvarSlett