Halloween på Store-nørve !!!

Vi ventet barnebarn til middag i går og var litt tidlig ute med å henge opp Heksa i inngangspartiet.

Heksa fikk jeg i bursdagspresang for mange år siden, så jeg måtte frem med nål og tråd for å reparere litt.
Ho er jo søt og da!
Fin både foran og bak. 
Siden ho henger i en tråd er det ikke godt å si om ho vil vise ansiktet til den som kommer.
Katta er på plass!
Og gryta hennar mor!
Og siden det er barn som skal spise middag her så pynter vi med noe man kan holde på med under veis.....
Det blei heilt greit :) 
Og maten blei spist også....
I dag blir det gjerne godterier til den som måtte dukke opp på døra!!!!!


7 kommentarer:

  1. Så fin pynt da, og heksa var kjempefin! Koselig med barnebarn på besøk :)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Flott heks !
    Ingen barn i nabolaget, så det blir ikke noe Halloween her.
    Ha en fin uke :-9
    Eirin

    SvarSlett
  3. Så søt heks! Koselig med barnebarn og Halloweenfeiring :) De fleste av mine barnebarn er voksne, så det er en stund siden vi feiret skikkelig Halloween. Men jeg har pyntet litt, og det kan jo hende at det kommer noen å banker på i løpet av kvelden :) Happy Halloween :)

    SvarSlett
  4. Koselig du har gjort det:)
    Fin den heksa også:)
    Takk for hyggelig hilsen:)

    SvarSlett
  5. Så koselig å lese. :) God helg! <3

    SvarSlett
  6. Det er ingen barn i nabolaget her heller,
    og jeg ville blitt veldig overrasket hvis noen hadde dukket opp :)

    SvarSlett
  7. En riktigt fin häxa, och ser ut att vara ett trevligt kalas.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlett