Nytt bilderedigeringsprogram

Jeg har vært heldig å få plass i ei Digital fotogruppe i regi av Pensjonistuniversitetet. Det har vært moro og lærerikt så langt, men jo mer man lærer jo mer ser man at det er utrolig mye mer å ta tak i. Blant annet skal jeg nå lære meg et nytt bideredigeringsprogram. Timer har gått med for å finne ut hvordan jeg kan overføre bilder fra dette programmet og til bloggen. Har ikke funnet det helt ut enda, men via endel omveier kommer her det første bildet via Photoshop Elements 13.

Det eneste jeg har gjort med dette bildet er å some det litt inn og skrive inn tekst.
Om noen andre bruker dette programmet tar jeg svært gjerne imot gode tips og råd.

Ha en fortsatt fin dag. Håper det ikke blåser så mye der du befinner deg.

5 kommentarer:

  1. Så flott bilde! Jeg kjenner ikke til det programmet, for jeg bruker gratisprogrammet Picasa fra Google. Det er ganske lett å bruke synes jeg. Kan ikke ha sånne program som jeg ikke finner ut av ;) Har du kjøpt det på kurset?

    Her har det blåst i hele dag, men ikke så mye som i helgen :)

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg bruker vanligvis iPhoto i forbindelse med bloggen og er egentlig fornøy med det. Jeg har kjøpt Photoshop Elements via nett, men det er det som blir brukt i fotogruppa. Gleder med til å lære mer om det. Har blitt litt hekta på å fotografere.

      Slett
  2. Hei! En slik fotogruppe skulle jeg gjerne vært med i. Det er innmari morsomt å lære om fotografering. Om redigering vet jeg ingen ting. Så det står høyt på ønskeliste.
    God kveld! Anne

    SvarSlett
  3. Vad härligt att få gå en fotokurs, det skulle jag också behöva! Har tyvärr aldrig använt photoshop så jag kan inte hjälpa dig. Hoppas det går bra för dig/ Kram Titti

    SvarSlett
  4. Så spennende og så fint bilde Liv.
    God helg til deg.

    SvarSlett