Krans av Lerk

I fjor laget jeg en krans bygget opp av Lerk. Jeg har tatt vare på grunnkransen og har laget en ny krans av samme grunnlaget.
Krans bygget opp på greiner av Lerk
Grunnkransen jeg lagde i fjor. Da hadde jeg vært tur i skogen etter en storm og fant mange, flotte greiner. Kransen holder seg fint fortsatt.
Jeg startet oppbyggingen med å legge gran rundt nedre del av kransen.
Fortsatte med å legge Einekvister rundt øvre del av kransen. Så eføy som "topping"
Jeg festet det hele til kransen ved å tvinne grønn blomsterstreng rundt og rundt til jeg var kommet rundt det hele. Passet på at kvistene beholdt den naturlige formen. 
Konglene er festet med ståltråd og den lille fuglen har sin egen kvist den sitter på, med egen streng.
Litt Kristorn i bunnen.
Ha en fin dag.


Om du vil se kransen jeg laget av lerk forrige jul kan du trykke på bildet under.



2 kommentarer:

  1. Nydelig krans! :) Ønsker deg ei fin førjulstid. :) Hisen Else Britt

    SvarSlett
  2. Så fin en krans av naturens flotte materiale. Det enkle og hjemmelagede er det beste:) Ha en fin adventskveld!

    SvarSlett