Liten krans til å gi bort

Jeg skulle i kaffeselskap og ville gjerne ha med noe fra naturen. Det ble en liten krans bygget på en ferdig kjøpt krans med ei sløyfe på!
Krans med materiale fra hagen.
Utgangspunktet var en kjøpekrans med ei sløyfe og et god jul skilt på, kjøpt på en hobbybutikk.
Jeg prøvde meg frem med en gammel juleklokke kjøpt hos Freteks men den klarte jeg dessverre å knuse, så da måtte jeg finne noe annet.
Jeg klippet Sypress og Eføy fra hagen. Sypressen klippet jeg opp i små buketter som jeg surret på kransen med vikletråd ca halve kransen. I den nedre delen festet jeg Eføy. Så fant jeg frem ei lita messingklokke som ikke kan knuse, så den fikk henge i midten av kransen. Til sist knyttet jeg på den hvite sløyfa som fulgte med i utgangspunktet, og festet det hele i en hampetråd.
Sånn!

1 kommentar:

  1. Så fin den ble og så artig å få en så flott gave.
    Takk for tips, jeg låner denne gaveideen.

    Klem fra Marit

    SvarSlett