Noen bilder fra sommersesongen på hytta i 2018

Det har ikke blitt så mye fotografering på hytta i år, men litt har det jo blitt. Det store prosjektet vårt har foregått i kjelleren, der Gus har gravd ut hele kjellerrommet for hånd og støpt sokkel under grunnmuren. Det kommer vi tilbake til senere.










SJOKOLADEKOSMOS - og den lukter virkelig god sjokolade!








Sorte Stokkroser - frø kjøpt ved Hovinsrud gård på Helgøya :) Håper den kommer fint til neste sommer!







Diverse planter som fikk bli med på hytta i sommer 

5 kommentarer:

  1. Flotte bilder fra hytta! Sjokoladecosmosen, overlever den ute hos deg eller må du ta den inn? Den er bare ettårig her. De lukter så godt, ja.
    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror kanskje jeg må ta den inn om jeg vil ha Sjokoladecosmosen til å overleve vinteren. Det må jeg huske på!!!

      Slett
  2. Mange fine bilder fra hytta! Høres ut som Gus har hatt nok å gjøre.
    Kjekt å kunne ta med en del av krukkene på hytta, da får man jo litt mer glede av dem også:-)
    Ha en fin kveld/Eirin

    SvarSlett
  3. Hej Liv!
    Ser fint ut med härlig utsikt. Chokladblomman har äntligen börjat blomma hos mig, har väntat länge.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlett
  4. Takk fort turen til det flotte stedet deres. Deilige Sjokoladekosmos. Jeg må alltid ha en ved inngangen til hytten, sånn at jeg kan kjenne på duften hver gang jeg går inn og ut...det er ganske ofte:) Blir spennende å få se resultatet av Gus sin jobb med kjelleren. Dere er så driftige.
    Jannicke

    SvarSlett