Sølvkrans med engel

Endel av kransene jeg laget av rognebærtre fikk ett lag med sølvmaling fra boks. En engel av gips fikk også en dusj. Det var gøy å spraye med sølvmaling. Det vil jeg nok forsøke mer av seinere. Jeg satte samme to av kransene, og hentet inn diverse grønt fra hagen.
Sølvkrans med engel.
Jeg startet med greinene av et rognebærtre, som jeg har fortalt mer om tidligere.
Jeg tok med kransene og en papp-plate ut og sprayet kransene med sølvmaling. Effektivt!
Diverse vintergrønne greiner og busker kommer fra hagen.
Etter en ide jeg fikk fra en inspirerende blomsterbutikk, startet jeg å bygge opp kransen ved å feste greiner av edelgran tvers over kransen. Jeg festet greinene med sølvtråd.
Deretter festet jeg Kristorn og Eføy til granen med grønn blomsterstreng.
Så en einekvist og noen kongler.
Til sist festet jeg Engelen.
Engelen ble festet til kransen med sølvtråd.
Litt av sølvkransen viser under alt det grønne!
Nå henger kransen i vindfanget og lager julestemning der.
Ønsker deg god førjul med hyggelige aktiviteter.
Om du ønsker å se noe av det jeg laget før jul i 2013 kan du klikke på bildet under. Der ser du at jeg har brukt engelen tidligere.


1 kommentar: