Japansk Prydkirsebær i full blomst

I går var jeg så heldig å få en ny kameralinse av Gus, en 60 mm Macro linse. Den skal jeg bruke til å fotografere enda flere blomster. I dag var jeg ute i hagen for å prøve det nye vidunderet, og er heldig. Nå står nemlig mitt Japanske prydkirsebærtre i full blomst. Jeg fikk dette treet for ca ett år siden, da jeg sluttet på jobb. Det var mine gode kolleger som hadde kjøpt treet til meg. De hadde fylt opp treet med papirpenger da, men i dag er det fylt opp av ekte blomster :-)
Nærbilde av Prydkirsebær!
Tett i tett med blomster. Fantastisk!
Man kommer ganske tett på med denne linsen.
Jeg må trene. Trening gjør mester :-)
Dette kan vel kalles å bugne av blomster?
Nydelig farge.
Lite tre fylt av blomster. Takk til de som ga meg dette. Glede!
Vårlyngen har så smått startet blomstring under såtegrana.
krypmyrt
Dette blir etter hvert hvite Fenrikshjerter
r
Og snart er det påske :-)
Ha en riktig fin aprildag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar