Snøklokker i sin flotteste skrud

Så langt tilbake som jeg kan huske har snøklokker stått for meg som noe helt spesielt. Om det har med oppstart på våren eller om det kommer fra hyggelige minner om hagen til min bestemor og bestefar i svært tidlig barndom, det kan jeg ikke si. Elegansen og det hvite mot det grønne setter meg i alle fall i en helt spesiell stemning. Ikke mye er bedre enn å se inn i en gammel hage som er overstrødd med snøklokker.

Nå er jeg så heldig at jeg kan gå ut i vår egen hage å nyte snøklokker.
På kne forran blomsterbedet med macrolinse.
Singel eller........
....... i fleng, 
alltid like vakkert.
Helt spesielt, som små lykter!
Denne gangen handler det kun om en ting,
 snøklokker  







Ja, ja! Også ei lita julerose da! Også svært så vakker.
Ha en riktig fin dag.

10 kommentarer:

  1. Nydelige snøklokker og julerose! Det er så herlig å se vårtegn nå :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Ja, det er herlig med vårtegn. Første dag med litt jobbing i hagen i dag, etter ei drøy uke med influensa :-)

      Slett
  2. Vakre vårbilder fra dere! Det er så fint med snøklokker og juleroser nå tidlig på våren! Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det. Riktig fin dag til deg og.

      Slett
  3. Det er så rent, pent og elegant med snøklokker! Nydelige bilder!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det. Ja, det er noe elegant over snøklokker :-)

      Slett
  4. Flotte snøklokker, og julerosen også. Jeg må ut og ta bort de gamle bladene fra mine juleroser, glemmer det. Ha en fortsatt fin dag, hilsen Ingeborg fra fruhaldshage.blogspot.com

    SvarSlett
  5. Snøklokker er bare vakkert ! Gleder meg til at de sprer seg under busker og trær. Skal få noen nye som venter på meg hos en venninne og er spent på dem.
    Nydelig julerose :-)
    Nyt våren.

    SvarSlett
  6. Snøklokkene er spesielle fordi de kommer som en avslutning på vinteren. Nå er de på hell hos meg mens krokusene er på sitt fineste. God påske til deg! Hilsen Anne-Kristin

    SvarSlett