Eglantine rose - David Austin

For to år siden plantet jeg en Eglantine rose i hagen vår. I fjor var det så vidt det var liv i den, men i år har den tatt seg litt opp.

Lykkelig var jeg da denne dukket opp.
Duften av Eglantine er herlig.
Busken er ikke veldig kraftig, men jeg håper den kommer seg.
Klematis "President" med Stokkrose, Eglantine rose og Steppesalvie.
Humlene er tydelig glad i Steppesalvie
Ett yrende humleliv!
Steppesalvie plantet jeg i fjor, og de trives godt i le av murgjerdet med full sol.

6 kommentarer:

  1. Så flott at den kom tilbake med masse blomster! Det er en vakker rose, og jeg har den jeg også. De alle fleste Austinroser dufter så herlig, og det er derfor jeg er så glad i de.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har sett at du også har denne rosen ja. I tillegg har jo du så utrolig mange andre. Kan anbefale andre å se på bloggen din :-)

      Slett
  2. Så flott at den kom seg! Nydelig rose :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Jeg synes også at den er nydelig.

      Slett
  3. Det var en fin samplanting!

    SvarSlett