Lunsj ute etter prikling av Chili

Været er fortsatt nydelig og solen skinner både ute og inne. 7 grader i skyggen men i sola blir det rett så behagelig.
Herlig å nyte lunsjen i det fri, men før det måtte det jobbes!
I dag var det tid for å prikle flere Chiliplanter. Jeg har vært hos Hageland og kjøpt den plantejorda de anbefalte der. Bare det beste er bra nok når jeg endelig skal forsøke å få til dette.
Jeg har prikler fire Chiliplanter tidligere i en annen type jord, så nå skal jeg følge med om det blir en forskjell.
Fint å kunne gjøre forberedelsene ute i solen.
Nå skulle man kanskje tro at jeg har planer om å starte salg av Chiliplanter, men slik er det ikke :-) Det er bare jeg som blir ekstra ivrig når jeg først holder på.
Fortsettelsen foregår ved kjøkkenbenken!
Håper de kommer seg.
Så skal de på plass i vaskekjelleren under ekstra plantelys. Fortsatt er det 10 - 12 spirer som ikke er priklet. Jeg får se hvordan det går etter hvert. Det kan jo kanskje bli litt vel mange planter om alle klarer seg!
Fortsatt er det 10 - 12 spirer som ikke er priklet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar