Riktig godt nytt år - 1. januar 2016

En liten runde ut i hagen på denne første dagen i det nye året, og hva dukket opp der!

Rød julerose - for aller første gang i vår hage
Denne har jeg ønsket meg lenge, så den er hjertelig velkommen her hos oss. Flott start på det nye hageåret.
Den hvite julerosen er selvfølgelig også nydelig. Den har kommet igjen for andre gang.
Ekstra vakker står den som vokser ved inngangspartiet. Der er det muligens noe lunere. Lykke!
Riktig godt nytt år fra oss her på berget.

10 kommentarer:

  1. Så flott med juleroser! Mine hvite blomstrer for første gang, ønsker meg en rød også! Ønsker dere ett godt nytt år, og ett fint hageår :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Vi hadde 16 grader her den 30. desember, så det er antagelig mer enn julerosene som spirer snart :-)

      Slett
  2. Hei!
    Sånt blir man lykkelig av. Juleroser er innmari fine. Her er det bare bladverket som er synlig, men da har jeg jo, noe flott å vente på.
    Riktig godt nytt år! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Alltid hyggelig å ha noe flott i vente, og bladverket kan også være flott :-)

      Slett
  3. Godt nytt år! Så flotte juleroser du har, og de er utrolig vakre. Det er så gøy når de blomstrer for første gang.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Ja, det er virkelig gøy når man plutselig oppdager nye blomster :-)

      Slett
  4. Flotte juleroser ! Våre røde blomstre ikke så tidlig, så jeg får nyte dine.
    Ha et riktig godt nytt år !!

    SvarSlett
  5. Riktig godt nytt (hage) år til deg! Så flott start du har fått med de vakreste juleroser i hagen! Den rosa var veldig fin. Jeg plantet flere sorter i fjor sommer og er spente på om de kommer.Ser frem til å følge deg i ny sesong i hagen din.
    Jannicke

    SvarSlett
  6. Takk for det. Spennende å følge deg på din blogg også :-) Det kan anbefales til andre.

    SvarSlett