Plutselig hender det!


Fredagens tema i "Bland rosor och bladlöss" er:  Plutselig hender det. Da tenker jeg på et bilde jeg tok den 22. september i år. Jeg skulle besøke min bror og svigerinne som har bygget hus der vår familie tidligere hadde landsted.

I det jeg kom ned den bratte bakken og helt ned til sjøen der eiendommen ligger, så skjedde det! Minner fra barndommens paradis dukket opp med en fantastisk solnedgang ute i havet.
Jeg hadde kun mobiltelefonen med, men fikk heldigvis foreviget dette øyeblikket.
Det er den 4. januar 2015 og Julestjerna dukker frem fra snøen.
Den 29. mai 2015 bretter denne vakre Valmuesøstra seg ut etter at jeg hadde ventet på henne i nesten to år.
En og en halv meter over bakken!
Ha ei riktig fin helg.

Om du vil se flere bidrag til: "plutselig hender" kan du klikke her:


9 kommentarer:

  1. Hei! Ingenting er så plutselig som en solnedgang. Den forandrer seg fra sekund til sekund. Vakkert.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  2. Vakker solnedgang ! Den må virkelig nytes :-)
    Og...julerose, når den dukker opp i januar, det er herlig !
    Ha en fin helg. Eirin

    SvarSlett
  3. Flott solnedgang! Kommer julerosene så tidlig? Jeg kjøpte mine første tre juleroser i år, det blir spennende å se hvor tidlig de dukker opp! Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde! Ja, plutselig hender det, og en helt unik naturopplevelse er der. Godt at du hadde mobilen med deg!

    God helg!

    SvarSlett
  5. Vilka fina händelser! Jag hade blå bergvallmo förra sommaren, men i år var de borta. Troligen för fuktigt.
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  6. Vilka fina händelser! Jag hade blå bergvallmo förra sommaren, men i år var de borta. Troligen för fuktigt.
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  7. Fina plötsliga händelser. Underbar solnedgång. Bergvallmon är väldigt fin i sin blå färg.
    Trevlig helg!
    /Anette

    SvarSlett
  8. Helt fantastisk solnedgång.
    Ha en fin helg!
    Marika

    SvarSlett
  9. Jeg visste ikke at valmuesøster kan bli så høy. Jeg hadde den for første gang i år. Nydelig solbilde!

    SvarSlett