Rosa - tema i Bloomig friday

Rosa - en farge til å bli skikkelig glad av. Ikke rart at alle små jenter er glad i rosa og at enkelte, slike som meg, fortsetter med det hele livet. Derfor dukker det opp endel bilder der rosa er fremtredende i mine bilder.


Roser står høyt oppe blandt mine blomsterfavoritter, og når jeg i tillegg har en som er så rosa er det lykke!

Mitt herlige Japankirsebærtre som jeg fikk av mine kolleger da jeg sluttet i jobben.
Humlene er veldig glad i dette treet.
Engelsk rose


Rosa Petunia fra Haug Gartneri, bare herlig!
Rosa Pelargonium fra Haug Gartneri.
Surfina Hot pink også fra Haug Gartneri. Det ble reklamen for gartneriet som vi er en gjeng frivillige som driver til inntekt for hjelpelaget for Haug boliger. Vi har gode planter, og er i full sving med årets produksjon.
Høstfloks
Potentilla "Lovely pink"
Døtrene våre Ellen og Guro for en god del år siden i en rosa periode.
Når til og med himmelen er rosa da er det bare herlig.
Ha ei riktig god helg, og ønsker du å se mere rosa kan du klikke på bildet under for å se flere bidrag til ukas tema.




6 kommentarer:

  1. Fina rosa bilder, körsbärsträdet är fint i blom, och den rosa himlen är härlig.
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Jeg er også veldig glad i rosa. Jeg får nesten ikke kommentert på bloggen din, for bildet hopper hele tiden.

    SvarSlett
  3. Alle småjenter er ikke glad i rosa, men med hage kommer gjerne sansen for denne fargen også :)

    SvarSlett
  4. Ohh vad jag önskar mig ett sånt fint träd.
    Ha en fin söndag
    kram Meta

    SvarSlett
  5. Vilken vacker rosa himmel! Och det lilla körsbärsträdet är helt underbart!
    Ha det gott/ Titti

    SvarSlett