De 30 finalistene til X-factor er klar

"Bland rosor och bladlöss" har Overraskelse som tema i ukens Blooming friday, og det passer helt utrolig bra for meg. Større overaskelse enn at mitt bidrag til audition til X-factor ble plukket ut som en av 30 finalister, ja det kan ikke jeg vente meg.

Finn Schjøll og Anne fra Moseplassen har plukket ut de 30 finalistene og nå er det opp til publikum å stemme frem sin favoritt.  Mitt bidrag til den hvite audition er blandt de 30 

Her er den jeg bidro med :-)
Om du vil se de øvrige finalistene og eventuelt være med å stemme frem din favorit kan du klikke på bildet under, da kommer du frem til "stemmesedlene".



Og for å se en mengde flere Overaskelser i Blooming friday klikker du på bildet under her


Uttrykksikonet smi

15 kommentarer:

  1. Gratulerer med finaleplassen :) Og så ønsker jeg dere begge en knakende god helg og påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det. Så moro å være med på denne konkuransen med så mange flotte bidrag. Hyggelig å følge med på din blogg og bli kjent med så mange andre bloggere. Ha ei god helg og påske du også.

      Slett
  2. Gratulerer med finaleplass til et nydelig bilde!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Marit, og gratulerer så mye til deg som også ble en av de 30. Ha ei riktig god helg. Hilsen fra Liv

      Slett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Hei! Bildet ditt er eksplosivt. Flott. lykke til! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det og riktig god helg. Hilsen fra Liv

      Slett
  5. Gratulerer som finalist du også. Flott kandidat! Jeg liker løvetannen godt :) Riktig god helg og god påske!

    :-)

    SvarSlett
  6. Grattis till finalplatsen! Jättefin bild:)
    Ha det gott!

    SvarSlett
  7. Men vilken rolig överraskning! :) Önskar dig lycka till i X-faktor.
    Omgörningen av rabatten ser fin ut, håller tummarna att buxbomen tar sig och växer sig frodig i sommar.
    Kristina

    SvarSlett
  8. Grattis! Hur blir man med där? trevlig vecka! Hej Ewa :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Det er Anne ved bloggen Moseplassen.com som har arrangert det hele. Så alle var invitert til å være med. Hun hadde en lignende "audition" i fjor også, så kanskje blir det en ny neste vår? Hilsen fra Liv

      Slett