Blomstrende forretninger kan starte ved kjøkkenbenken

Sommerblomster og kjøkkenhage har ikke vært min "greie", men i år lot våren vente så lenge på seg at jeg ble utolmodig. Jeg handlet inn minidrivhus for vinduskarmen og diverse frøsorter. Nå får vi se om det blir bra.

Jeg valgte for å så innendørs:
  • "Supersweet 100" Kirsebærtomat eller "norsk" Cocktail tomat
  • "Lord Nelson" Blomkarse - stor
  • " Prism Blackberry" Petunia x hybrida
  • "Lemon scent" Sitronbasilikim

Til frilandsåing:
  • "Salad Bowl" Plukksatat
  • "Cherry Belle" Reddik
Forsøk på å få Primula i blomst igjen


Klart for å plante i større potter
 
 
Rent må det være


 Dette blir etter hvert plasskrevende. Her må vi finne nye løsninger neste år.

4 kommentarer:

  1. du får få deg drivhus til neste år..:-)

    SvarSlett
  2. Du er i full sving, ser jeg! Gratulerer med flott ny blogg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha Grete, fra en blogger til en annen :-)

      Slett