| Litt artig med slike bilder. Ikke hvert år vi får det på denne måten. |
| Snøen på arbeidsbenken vokser.... |
| .... det øker fra dag til dag! |
| Gus har hatt mye god trim her.... |
| Snøen må lagres i hagen. |
| Inn i mellom snøbygene får vi et glimt av sola. |
| Ikke før har han satt fra seg snøskuffen før nye lag har lagt seg. |
| Om få dager er all snøen antagelig forsvunnet. |
| Enda mere snø..... |
| Hyggelig å kunne spenne på seg skiene rett utenfor døra og gå på skitur. |
| Ha en fin vinterdag :-) |


