Adventsdekorasjon

Da er tiden inne til å lage til adventsdekorasjonen igjen. Ute regner det i virkelig strie strømmer, men ikledd fullt regnsutstyr var jeg ute i hagen og klippet inn siste rester av "Presidenten".

Når klematisen fortsatt blomstrer i slutten av november, så må man nesten gjøre litt stas på den. I tillegg så er den jo lilla.
Som bunndekke i dekorasjonen brukte jeg reinmose som vi sanket i høst. Den fikk ligge i vann ei stund, så var den frisk og fin igjen. I bunnen av fatet ligger oasis, slik at mose og klematis får vann.
Det grønne krystallfatet ha vi brukt til adventsdekorasjon tidligere også. Om du vi se hvordan det ble den gangen kan du klikke her. Da var jeg inspirert av Blomster Finn :-) 
Regner med at vi må gjøre om dekorasjonen før vi kommer til 4. søndag i advent, men det er bare spennende.
Søndag tenner vi det første lyset.
Jula 2013 endte adventsdekorasjonen opp på denne måten.
Hyggelig med litt variasjon :-) 
Ha ei riktig fin 1. advents helg.

3 kommentarer:

  1. Så flott Adventsdekorasjon! Jeg er ikke ferdig med pyntingen riktig ennå, men på god vei =D Denne adventstiden er koselig syns jeg, den lyser opp mørketiden :) Ha en fin 1. adventshelg dere også :)

    SvarSlett
  2. Tenk å finne blomster til adventkransen i hagen!
    Herlig:)
    Flotte dekorasjoner du lager!
    God adventhelg:)

    SvarSlett
  3. Du er heldig som kan hente inn friske blomster fra hagen! Kjempefin adventsdekorasjon ☺

    God helg!

    SvarSlett